Drinken en eten

Drinkwater
Kinderen drinken minimaal twee keer per dag water uit een persoonlijke bidon van Lekker Fit!. Is de bidon kapot, dan wordt er verwacht dat uw kind zelf een bidon of waterfles meeneemt voor in de klas. Hiermee willen we kinderen motiveren tot gezond drinken. Tevens is het gezond en goed voor het lichaam en de geest.

Ochtendpauze
In de ochtend zien we graag een stuk fruit en of groenten naar keuze. Andere alternatieven zijn niet toegestaan zoals koekjes, boterhammen enz. Drinken naar keuze.

Lunch
Bij de lunchpauze wordt er water gedronken. Energiedrankjes (A-drink, Extran e.d.) en priklimonade zijn niet toegestaan. Graag zien we dat kinderen een bruine boterham met mager beleg eten. Salades zijn ook erg voedzaam en mogen ook meegenomen worden.